Contact & Openingstijden
Heb je een vraag of een opmerking?
Bekijk onder aan deze pagina de sectie "meest gestelde vragen".
Staat het antwoord er niet bij, bel of mail ons gerust.
Kom gezellig langs
Actuele openingstijden:
Vanwege de winterstop van onze Kwekerij, is ook onze Showroom van oktober tot maart alleen te bezoeken op afspraak.
Hiervoor kunt u bellen naar 010-5221610 of mailen naar info@sgdeco.nl.
(Voel u niet bezwaard, we maken graag een afspraak. )
De webwinkel met tuindecoratie (www.sgdeco.nl) is natuurlijk elke dag 24 uur per dag bereikbaar.
Ook voor een bezoek in de avond, kan er telefonisch een afspraak worden gemaakt.
(Hou voor de actuele openingstijden deze site in de gaten.)
Meest gestelde vragen
Ik wil graag komen buiten de vaste openingstijden, kan dat?
Naast de actuele openingstijden, is het zeker mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom. Hiervoor kan per mail of telefonisch (010 5221610) contact worden gezocht.
Omdat wij graag mee denken is het ook mogelijk om een afspraak te maken voor een bezoek in de avond.
Ik wil snel contact maar krijg telefonisch geen gehoor, wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat we op soms even niet in staat zijn om de de telefoon te beantwoorden. Spreek een bericht in of stuur een mail. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Hoe kan ik betalen?
Er zijn verschillende manieren om de betaling te voldoen; iDeal, Bancontact/mister cash, KBC/CBC-Betaalknop, Belfius Pay Button, Bankoverschrijving (wanneer u de factuur betaald hebt zorgen wij dat uw artikelen bezorgd worden), pinnen en contant (wanneer producten worden afgehaald bij de showroom). Voor meer specifieke informatie kan worden gekeken bij betaalmethoden
Ik wil graag achteraf betalen, kan dat?
Er kan bij ons gekozen worden voor achteraf betalen.
Wanneer een bestelling wordt afgehaald bij onze showroom kan deze worden afgerekend op het moment van ophalen.
Helaas is het op dit moment tijdelijk niet mogelijk te maken van Billink-achteraf betalen.
Er wordt gewerkt aan een goede koppeling met deze site om deze betaal methode weer werkend te krijgen.
Op dit moment weten we niet hoelang het nog zal duren voordat het weer werkt zoals we gewent waren.
Waarom zijn verschillende tarieven voor het verzenden van Producten?
De producten die wij aanbieden verschillen erg in omvang en gewicht. Om de verzendkosten voor de consumenten niet onnodig duur te laten worden, werken we met verzendkosten per productgroep. In de winkelwagen is zichtbaar welke verzendkosten gerekend zullen worden.
Ik wil het product afhalen bij een pakketdienst/ service punt. Waar & hoe kan ik dat aangeven?
Bij bestellingen van kleine producten zoals tuin decoratie of vogelhuisjes, is het ook mogelijk om deze bestelling bij een PostNL of DHL locatie af te halen.
Tijdens het invullen van de verzendinformatie kan een keuze gemaakt worden voor één van de mogelijke servicepunten.
Wanneer een pakket niet naar een service punt kan worden gestuurd omdat dit te groot is o.i.d. zullen wij dit laten weten.
Ik wil het product 's avonds laten bezorgen. Is dit mogelijk bij SGDeco.nl?
Op dit moment is het niet standaard mogelijk om voor een avondbezorging te kiezen in onze winkelwagen.
Wanneer een bestelling door ons persoonlijk bezorgt kan worden (bij ons in de regio), is het wel mogelijk om een dergelijke afspraak te maken. Om te weten of dit het geval is, kan er vooraf contact met ons worden opgenomen. Dit kan telefonisch (010 5221610) of via de mail info@sgdeco.nl
Daarnaast maken wij voor de bezorging van veel producten gebruik van de bezorgdiensten van PostNL. Op de site van PostNL is het mogelijk om het geplande bezorgmoment te wijzigen voor bestellingen die wij met PostNL versturen.
Tegen een kleine vergoeding kan daar ook worden gekozen voor een avondbezorging. Deze voorkeur aangeven kan al op de dag van de eerste keer bezorging tot 6.00 uur.
Vaak is het op de avond ervoor ook al mogelijk. Helaas is het voor ons niet aan te geven vanaf welk moment het precies mogelijk is.
Hoe zit het met de bezorging van bestellingen bij SGDeco.nl rond om de drukke feestdagen?
Bij SGdeco.nl doen we ons uiterste best om bestellingen zo spoedig mogelijk te laten bezorgen zo als gebruikelijk. We zijn hierbij wel afhankelijk van bezorgdiensten en hun capaciteit.
In deze periode adviseren wij om tijdig de bestelling te doen en er rekening mee te houden dat bestellingen soms enkele dagen langer onder weg kunnen zijn .
Is het mogelijk om een kadobon te bestellen?
Bij SGdeco.nl kunnen op dit moment geen kadobonnen worden besteld.
In de showroom/bij de kwekerij is het eventueel wel mogelijk om een kadobon te krijgen.
Hoe zit het met de eigen plantenkwekerij van Stijger Garden Design? Zijn de planten ook online te bestellen.
SGDeco.nl (Stijger Garden Deco) is een onderdeel van Stijger Garden Design. De kwekerij is tijdens het seizoen te bezoeken op de vaste openingstijden. Meer informatie is te vinden op de site pagina van onze kwekerij. Het is mogelijk online planten te bestellen, als ze afgehaald kunnen worden bij onze kwekerij. Wij sturen geen planten op.
Hoe gaat SGDeco om met klachten?
Wij vinden het belangrijk dat alle klanten met een goed gevoel terug denken aan de contacten met SGDeco. Wanneer u onverhoopt toch ontevreden bent, willen wij dat dan ook graag weten. Wij zullen dan alsnog ons uiterste best doen de ervaring om te zetten naar een positief gevoel.
1. neem hiervoor contact met ons op. Stuur ons een mail en laat hierin weten wat de klacht is.
2. Zodra wij de klacht binnen hebben krijgt u daarvan een bevestiging.
3. Alle klachten worden binnen 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, behandeld. Hierbij wordt contact met u opgenomen om ervoor te zorgen dat het opgelost kan worden.
4. Heeft u het gevoel dat onze inspanningen niet tot een goede oplossing hebben geleid, dan is er ook een mogelijkheid om zich te wenden tot Stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoe weet ik dat ik op een betrouwbare site ben beland bij SGDeco.nl?
SGDeco.nl heeft zich aangesloten bij WebwinkelKeur. Eén van de grootste keurmerken van webwinkels binnen Nederland. Zij controleren onze bedrijfsgegevens, onze site en de echtheid van onze beoordelingen.
Daarnaast hebben wij een bezoekers locatie. Waar men gezellig langs kan komen en kan zien welk bedrijf er achter zit.
Hoe weet ik dat de reviews echt zijn?
“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service.
Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen.
Dit doen zij o.a. op de volgende manier:
* De review-schrijver moet het e-mailadres bevestigen.
* De webwinkelier heeft geen mogelijkheid om een review zelf aan te passen.
* Alle reviews worden direct geplaatst, zowel de negatieve als de positieve.
* Ze hebben een algoritme dat op verschillende kenmerken controleert of een review mogelijk fake is.
* Verdachte beoordelingen worden na controle van hun klantenserviceteam verwijderd indien ze deze als fake hebben geïdentificeerd.
* Leden van WebwinkelKeur kunnen een moderatieverzoek indienen als ze vermoeden dat een review niet van een klant afkomstig is. Daarop stellen zij een onderzoek in.
* Consumenten kunnen een review melden waarvan zij vermoeden dat die fake is. Ook dan volgt er een onderzoek.
* Ze staan hun leden niet toe om betaalde reviews te verzamelen. Denk hierbij aan een review in ruil voor een product (om te testen), geld of een korting.
* Ze treden streng op tegen leden die fake reviews publiceren en kunnen daarbij ook het lidmaatschap intrekken.